Londense bureaus op Amsterdams podium

01-12-2011 (08:26) - Bureaus

Volgende week woensdag 7 december staan vooraanstaande bureaus uit Londen op het podium in Amsterdam: AKQA, B-Reel London, Unit9 en The Mill zullen er hun beste werk laten zien. De bureaus zijn gevraagd binnen het thema 'London Calling' voor het komende event van de Adobe User Group Nederland, de community voor en door creatieve professionals.De organisatie verwacht wederom een goedgevulde grote zaal in Pakhuis de Zwijger, waar Mervyn ten Dam (Achtung!) zal optreden als host van het event.
 
Vier bureaus uit de Britse hoofdstad laten hun beste werk zien en vertellen hoe ze dit gemaakt hebben. Zo zal namens AKQA, creatief bureau gespecialiseerd in interactieve marketing, Executive Creative Director Nick Bailey komen vertellen over de Heineken Star Player. Voor B-Reel London, dat in 1999 werd opgericht en sindsdien talloze awards heeft gewonnen, zullen Managing Director Lins Karnes en Creative Technologist Mattias Ekendahl alles komen vertellen over hun projecten Honda Experiment en EELS. 
 
The Mill is een van de allergrootste namen op het gebied van bewegend beeld, design en digitale projecten voor reclame, film, tv en games, met bureaus in London, New York en LA. Andy Orrick, Digital Development Director, en Tony Volpe, Creative Technologist, laten samen on stage de beste post production en visual effects zien. Ten slotte staat Unit9 op het podium. Tom Sacchi, Communications Director en founding partner, zal ons podium betreden om de kunsten van het digitale creatieve productiebedrijf te showen.
 

Woensdag 7 december gaan de deuren open om 12.00 uur; de presentaties vinden plaats van 12.45 uur - 17.30 uur (daarna netwerkborrel) in Pakhuis de Zwijger, Amsterdam. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch