Nieuwe KLM-campagne DDB en Tribal DDB

25-05-2012 (08:14) - Bureaus

Vandaag lanceert KLM wereldwijd een nieuwe campagne ‘Be My Guest’. In deze campagne worden mensen overal ter wereld uitgenodigd online een gesprek te hebben met één van de zes Bekende Nederlanders: Armin van Buuren (de beste DJ ter wereld), Ruud Gullit (voetballegende), Yfke Sturm (supermodel), Wubbo Ockels (astronaut), Jeroen Krabbé (Hollywoodacteur) en Hella Jongerius (designer). Het ‘Be My Guest’ concept is ontwikkeld door DDB en Tribal DDB Amsterdam. 
 
In hun gesprekken met de zes Nederlandse iconen, beantwoorden deelnemers vijf vragen over hun persoonlijke interesses. Hiermee creëren ze een profiel, dat zichtbaar maakt welke deelnemer – op basis van gedeelde interesses – de beste reisgenoot is voor elk van de zes Bekende Nederlanders. Zes personen winnen een reis: één reisgenoot per Bekende Nederlander.
  
Met de Be My Guest campagne wordt een nieuwe KLM-service voor het voetlicht gebracht: Meet & Seat. Een service waarmee mensen die een KLM-vlucht hebben geboekt voor hun interessante mensen kunnen ontmoeten die ook aan boord zullen zijn. Op een beveiligd deel van KLM.com kunnen passagiers hun Facebook- of LinkedIn-profiel delen en die van medereizigers bekijken. Zo kan bijvoorbeeld een afspraak worden gemaakt om tijdens de vlucht naast elkaar te zitten. Meet & Seat is inmiddels op alle intercontinentale KLM-vluchten beschikbaar.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch