SNS REAAL Fonds kiest voor nieuwe visuele identiteit

06-01-2012 (08:32) - Bureaus

 SNS REAAL Fonds heeft een nieuw ‘gezicht’. De nieuwe huisstijl en het nieuwe logo van het Fonds zijn ontwikkeld door  Irma Boom Office. Het nieuwe logo sluit aan bij de huidige tijdgeest en bij de twee pijlers van SNS REAAL Fonds: Kunst & Cultuur en Jongeren & Maatschappij.  

Aanleiding voor de aangepaste visuele identiteit is de nieuwe koers van SNS REAAL Fonds. Naast projecten op het gebied van Kunst & Cultuur steunt het Fonds sinds medio 2011 ook initiatieven ten behoeve van Jongeren & Maatschappij. ‘We willen dat deze verandering ook zichtbaar is in onze visuele identiteit’, licht Marie Hélène Cornips, algemeen directeur SNS REAAL Fonds toe. ‘Belangrijke kenmerken van het nieuwe logo zijn dat het beeldend is, autonoom en tijdloos.’
 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch