Spinnenregen

06-04-2012 (08:34) - Bureaus

Maar liefst dertig SpinAwards werden er gisteren uitgereikt in twaalf categorieën. Van de dertig bekoningen waren er 11 Goud en 19 Zilver. Tribal DDB Won gisteravond het meeste Goud. Het bureau ging er drie maal mee aan de haal. Lemz bleek de meeste SpinAwards in de wacht te slepen, want het bureau beklom maar liefst vijf keer naar het podium, maar dat ging iedere keer om Zilver. Alle winnaars op rij: 
 
Crossmedia 
Zilver: In Therapie door NCRV-I in opdracht van NCRV 
Zilver: Taskforce opsporing vuurwerk bommenmakers door Lemz in opdracht van Consument en Veiligheid 
 
Media Inzet 
Goud: Volkswagen “Be Part of a Golf Story” door DDB Brussels in opdracht van D’Ieteren NV 
Zilver: Doorgeefdag door Buutvrij for life in opdracht van Buutvrij for life 
Zilver: Taskforce opsporing vuurwerk bommenmakers door Lemz in opdracht van Consument en Veiligheid 
 
Mobiel 
Goud: iPawn, a new way of playing games together door Fonk in opdracht van Koninklijke Jumbo 
Zilver: Voice of Holland Thuiscoach door OMD/Talpa/RTL Nederland/Icemobile in opdracht van Vodafone 
Zilver: Avoid the shopping crowds door They in opdracht van They 
 
Innovatie 
Goud: Alles ruikt naar Chocola door Code d’Azur in opdracht van Uitgeverij Podium 
Zilver: Anubis Rality Cards door Beyond Reality BV in opdracht van Douwe Egberts (Sara Lee), Superunie en Studio 100 
Zilver: iPawn, a new way of playing games together door Fonk in opdracht van Koninklijke Jumbo 
 
Website 
Zilver: Cordeals door Boondoggle Amsterdam in opdracht van Cordaid Microkrediet 
Zilver: medi-plaza.nl door Boondoggle Amsterdam in opdracht van Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport 
Zilver: Microsoft, de telefoon van Britt door Kumpany in opdracht van Microsoft 
 
Interactieve Video 
Goud: De Alzheimer Experience door Submarine in opdracht van Alzheimer Experience BV 
 
Game 
Goud: Volkswagen: “Be part of a Golf Story” door DDB Brussels in opdracht van D’Ieteren NV 
Zilver: Russian Roulette door Red Urban in opdracht van Duyvis (PepsiCo) 
 
Online Campagne 
Goud: KLM Tile & Inspire door Tribal DDB Amsterdam & DDB Amsterdam in opdracht van KLM 
Zilver: Eddy’s Twitflicks door OneBigAgency in opdracht van Eddy Terstall 
Zilver: Vind ik leuk door Red Urban/FHV BBDO in opdracht van Hi (KPN) 
 
Design 
Goud: Fanwagen door Achtung! in opdracht van Volkswagen 
Goud: Obsessed with sound door Tribal DDB Amsterdam in opdracht van Philips 
Zilver: Nalden iPad app door Momkai in opdracht van Nalden 
 
Jong Talent 
Goud: Coppertone Sunsight door Bryanf Wolff en Daniel Sumarna van Willem de Kooning Academie 
Goud: Twitter Jobhustle door Bas van de Poel en Daan van Dam van Willem de Kooning Academie 
 
Content
Goud: Obsessed with sound door Tribal DDB Amsterdam in opdracht van Philips 
Zilver: KLM Live Reply door Lemz in opdracht van KLM 
Zilver: Taskforce opsporing vuurwerk bommenmakers door Lemz in opdracht van Consument en Veiligheid 
 
 
Categorie Social Media 
Zilver: Doorgeefdag door Buutvrij for life in opdracht van Buutvrij for life 

Zilver: KLM Live Reply door Lemz in opdracht van KLM . 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch