Stal leidt Interbrand Amsterdam

02-12-2011 (08:29) - Bureaus

Patrick Stal (1981) is benoemd tot Managing Director van Interbrand Amsterdam. Hij volgt Max Raison op en wordt daarmee eindverantwoordelijk voor alle activiteiten van het merkenadviesbureau in de Benelux. Stal is sinds begin 2009 werkzaam bij Interbrand Amsterdam en het bureau bevestigt met zijn benoeming de ambities om zowel de strategische als de creatieve capaciteiten van het bedrijf verder te laten groeien.
 
Stal heeft de afgelopen drie jaar aan de wieg gestaan van de herpositionering van Interbrand Amsterdam. Toen Stal in 2009 als strateeg bij het bureau kwam tijdens het hoogtij van de bankencrisis was het bureau voornamelijk ingesteld op design executie. Sinds die tijd heeft het bureau een diepgaande transitie doorgemaakt om het huidige brede scala aan diensten te kunnen leveren. Deze spannen van merkwaardering en merkstrategie tot merkidentiteit en de toepassing daarvan op alle mogelijke draagvlakken. De afgelopen tijd heeft Interbrand Amsterdam merken zoals ABN AMRO, Asics, Heineken, maar ook bijvoorbeeld Stichting Natuur & Milieu aan zijn klantenlijst toe kunnen voegen. Hiervoor heeft het bedrijf zowel merkstrategische als creatieve opdrachten vervult. 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch