theFactor.e doktert AzG-website uit
17-04-2008 (10:55) - Bureaus
Internetbureau theFactor.e (TFE) is door Artsen zonder Grenzen gekozen om het redesign te maken voor de corporate website en een nieuw content management systeem (CMS) te implementeren. Artsen zonder Grenzen is de eerste organisatie in Nederland waar Immediacy wordt ingezet, het nieuwe CMS van Mediasurface. Artsen zonder Grenzen wil met haar nieuwe website de gebruiksvriendelijkheid en toegankelijkheid verbeteren en meer interactie mogelijk maken met de bezoeker. Ook de mensen in het veld en hun projecten moeten beter zichtbaar zijn op de site. Uiteindelijk hoopt Artsen zonder Grenzen via de website meer mensen te informeren over de misstanden die zij tegenkomt in oorlogs- en conflictgebieden, en meer fondsen te kunnen werven voor alle projecten die wereldwijd worden uitgevoerd.Relevante informatie
Fieke den Boer, webmanager bij Artsen zonder Grenzen, is zeer tevreden met de komende veranderingen aan de site. 'Artsen zonder Grenzen loopt tegen een aantal beperkingen op bij de bestaande site', aldus Fieke den Boer. 'De structuur van de huidige website is niet altijd even duidelijk en relevante informatie kan nu niet snel genoeg worden gevonden, terwijl wij juist informatie willen delen over onze projecten en de noodsituaties die wij tijdens ons werk tegenkomen. Goede informatievoorziening leidt uiteindelijk tot meer donateurs en die heb je nodig als je je werk wilt blijven doen.'
Online loyalty
Marco de Jong, algemeen directeur van TFE, voegt hieraan toe: 'Online loyalty is een groot goed voor goede doelen, zoals Artsen zonder Grenzen. TFE heeft al veel ervaring opgedaan met de vraagstukken die leven bij Artsen zonder Grenzen en is dan ook zeer verheugd om voor de medische noodhulporganisatie te mogen werken.'
Om vanuit de eigen organisatie een bijdrage te leveren aan het belangrijke werk van Artsen zonder Grenzen, geeft TFE een flinke korting op het totale project.