TNS schakelt ACTISKU in

22-02-2012 (08:22) - Bureaus

TNS en ACTISKU gaan een exclusief samenwerkingsverband aan. ACTISKU is specialist op het gebied van 3D online virtual reality, en met de samenwerking breidt TNS haar aanbod op het gebied van retail- en shopperonderzoek uit naar 3D online omgevingen. Ook voor TNS NIPO, de Nederlandse vestiging van TNS, biedt dit volop nieuwe mogelijkheden. 
 
De samenwerking vormt een logische aanvulling op de al bestaande banden met Red Dot Square van Kantar in offline virtual reality. Dankzij de samenwerking kan TNS respondenten waar dan ook ter wereld, vanuit huis via internet laten winkelen in virtuele supermarktpaden. Dit biedt een snelle, flexibele en wereldwijd schaalbare benadering voor merken en retailers die nieuwe initiatieven willen onderzoeken op het gebied van verpakking, presentatie en point of sale.
 

Maurice Palmen, sectordirecteur Consumer TNS NIPO: ‘De samenwerking met ACTISKU maakt het shopper aanbod van TNS, als marktleider op het gebied van dit onderzoekgebied, compleet. We zijn nu in staat om een aantrekkelijke virtuele shopper omgeving te ontwikkelen, waarmee we, op een betrouwbare wijze, shopper gedrag kunnen voorspellen. De virtuele aanpak is kosten- en tijdsefficiënt en het stelt ons in staat om flexibeler verschillende scenario’s te testen. Dit is echt heel goed nieuws.’ 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch