Total Identity ontwikkelt colleges van ROC Midden Nederland

30-01-2012 (08:21) - Bureaus

ROC Midden Nederland verzorgt honderden opleidingen op MBO niveau. Samen met Total Identity heeft de organisatie een merkarchitectuur en een communicatieconcept ontwikkeld om dit aanbod meer marktgericht te koppelen aan haar doelgroepen. Door die werkwijze wordt het voor potentiële studenten makkelijker om te kiezen voor specifiek díe opleiding die het beste bij ze past en die ze opleidt richting een toekomstig werkveld waar ze echt iets mee hebben. 
 
Dit alles met de doelstelling dat een betere studiekeuze gemaakt kan worden, waardoor het percentage 'uitvallers' sterk afneemt. Het resultaat van deze inspanningen zijn de twaalf Colleges van ROC Midden Nederland met allemaal een eigen huisstijlversterking en een krachtig offline en online communicatieprogramma. Binnen het thema ‘Beleef je toekomst nu’ neemt deze communicatie de potentiële student mee in de wereld van bijvoorbeeld Automotive, Beauty, Sport en Tech. 
 
Op het moment dat ze op een authentieke manier echt 'iets hebben' met één of meerdere onderdelen van de werelden die voor hen worden ontsloten, leidt de communicatie hen haast intuïtief naar de juiste opleiding. 


Media

Marketing

Economisch