Twee nieuwe partners bij No Cowboys
01-02-2012 (08:30) - Bureaus
Communicatielabel No Cowboys speelt in op het toenemende belang van online
merkbeleving. Met de komst van Carl Lunenborg en Marcel van Brienen als nieuwe partners zet het merk de toon voor een veelbelovende toekomst.
No Cowboys is een maatschap van creatieve strategen met jarenlange
ervaring in communicatie en PR. De nieuwe partners, beiden gespecialiseerd in online content en e-marketing, zijn een uitstekende aanvulling op de brede vakkennis van de oprichters van No Cowboys: John de Jong (concept en creatie), Nico Kamminga RM (marketing en communicatiestrateeg) en Fried Westland (crossmediale creatie).
Nico Kamminga: ‘Bij No Cowboys zien wij de toekomst zonnig tegemoet. Want niemand kan meer om de online revolutie heen. We zitten middenin een snel veranderende wereld van communicatie en merkbeleving. Hierdoor staan ondernemers voor steeds nieuwe uitdagingen. No Cowboys zet de beste communicatiemiddelen in om merken en klanten in beweging te krijgen: van websites en traditionele advertising tot virale marketing, events, radio en televisie.’
