Joolz maakt leven van jonge ouders een beetje makkelijker en mooier

22-03-2021 (09:49) - Challenger Stories

Het idee voor de Joolz kinderwagens ontstond tijdens een boottochtje. Oprichter Emile Kuenen had een productontwerper aan boord en een stel jonge ouders. Lange mensen die behoefte hadden aan een ergonomische en mooie kinderwagen. Drie jaar later, in 2007, kwam de eerste Joolz kinderwagen op de markt. Sindsdien gaat het hard met het Amsterdamse bedrijf. Joolz iwerd in augustus 2020 als zevende merk genomineerd voor Coolest Dutch Brands 2020. 
 
In de serie Challenger Stories vertellen genomineerde merken van Coolest Dutch Brands over de challenges waarvoor hun organisatie zich ziet geplaatst en hoe zij daarmee in positieve zin omgaan. Hoe binden zij in deze uitdagende tijd de strijd aan met de concurrentie en welke middelen zetten ze in om de aandacht van de consument optimaal te vangen? Bekijk hieronder de challenger story van Joolz: