ConceptD opnieuw hoofdsponsor Coolest Dutch Brands

13-04-2021 (10:30) - Cool Brands

ConceptD is voor het tweede seizoen op rij hoofdsponsor van FONKs Coolest Dutch Brands. Daarmee blijft ConceptD ook voor het prijzenjaar 2021/2022 aan Coolest Dutch Brands 2021 (uiteiking Coolest Dutch Brand Award in 2022) verbonden. 
 
De missies van ConceptD en FONK sluiten naadloos op elkaar aan: het platform FONK wil de creatieve industrie inspireren met publicaties en online en offline activiteiten als Coolest Dutch Brands, terwijl ConceptD een verfrissende computerbenadering biedt die de barrières tussen mens en technologie overwint. Een propositie die met name voor de creatieve industrie aantrekkelijk is.
 
De prestaties van ConceptD stimuleren creativiteit en het gebruik van geavanceerde functies, waardoor creators en designers maximale vrijheid aangereikt krijgen in hun creatieve proces. ConceptD stelt creators in staat om hun volledige potentieel te benutten.
 
Business Development Manager Rob van Eijndt: ‘De eerste kennismaking met het publiek van FONK is goed bevallen. We willen de kennismaking het komend jaar verder uitbouwen en intensiveren en denken dit onder meer via sponsoring van Coolest Dutch Brands 2021 te kunnen realiseren. ConceptD is ontworpen voor kracht en voor samenwerking. Wij denken dat die twee kernwaarden goed aansluiten bij de kernwaarden van FONK en Coolest Dutch Brands 2021 in het bijzonder en zien opnieuw uit naar een succesvolle en relevante samenwerking.’
 
De eerste drie nominaties van de Coolest Dutch Brands competitie 2021 zijn inmiddels bekend: Crisp (januari), Farmtrace (februari) en Karma Kebab (maart). Volgende week wordt de vierde nominatie bekend gemaakt.