15 mei: de toekomst van DM

24-04-2012 (08:47) - Marketing

Op dinsdag 15 mei organiseert DeMeter voor de zesde keer op rij het zeer succesvolle seminar ‘De Toekomst van DM’. Centraal hierbij staat Power to the People – hoe wordt er ingespeeld op de toenemende macht die consumenten kunnen uitoefenen op organisaties en elkaar. Diverse sprekers delen hun ervaringen en oplossingen op dit interessante thema en geven nieuwe inzichten. 
 
PROGRAMMA 
15:00u – 15:20u: Inloop en registratie 
15:20u – 15:45u: Opening door dagvoorzitter Polle de Maagt 
15:45u – 17:15u: Jongerentrends en -participatie (Jonneke Kruse - YoungWorks) 
17:15u – 19:00u: Borrel en netwerkdiner 
19:00u – 19:45u: Revolutie in Reviews (Mirelle Bos - Kieskeurig) 
19:45u – 20:30u: Spreker bevestigen wij spoedig 
20:30u – 20:45u: Pauze 
20:45u – 21:30u: 3FM Serious Request (Cynthia van der Heyden - Rode Kruis & Ben Houdijk - 3FM) 
21:30u – 22:30u: Borrel
 
Power to the People, macht aan de mensen! Macht die zowel als positief als negatief gedefinieerd kan worden. Macht op individueel of collectief niveau waarmee prijzen, het aankoopgedrag of productontwikkeling beïnvloedt kan worden. Macht ten opzichte van zowel organisaties, andere individuen en andere groepen. 
 
Met de huidige communicatiemiddelen kunnen consumenten en organisaties altijd en overal met elkaar in contact komen en blijven. De wijze waarop we communiceren, delen, luisteren en reageren is sterk veranderd. Was ooit zenden de manier voor organisaties om diensten en producten te verkopen, blijkt nu dat het luisteren tot meer succes kan leiden.  
 

De dialoog aangaan om zelf beter te worden en om de ander beter te maken. Een veel socialere manier. In een individualistische samenleving waarin iedereen zich nog steeds wil onderscheiden is er nog steeds behoefte aan samenkomen, verenigen en verbeteren. Dit heeft ervoor gezorgd dat er nieuwe onderlinge verhoudingen zijn ontstaan. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch