6 miljoen huishoudens ontvangen AutoPrimeurs
15-03-2011 (09:30) - Marketing
Van vandaag tot en met zaterdag 19 maart bezorgen 30.000 TNT-postbodes het nieuwe, gratis tijdschrift AutoPrimeurs bij 6 miljoen huishoudens in Nederland. Daarmee realiseert het magazine een potentieel bereik van 16,7 miljoen lezers.
AutoPrimeurs, dat elk kwartaal verschijnt, brengt autonieuws, entertainment en lifestyle. Naast het gedrukte tijdschrift is er de website www.autoprimeurs.nl en verschijnt AutoPrimeurs ook als app voor de iPad en de Windows Tablet. AutoPrimeurs is het eerste publiekstijdschrift dat periodiek gratis wordt bezorgd bij alle particuliere adressen in Nederland zonder bezwaarsticker op de brievenbus.
Dennis Schor, eigenaar van Topline Publishing BV en uitgever van AutoPrimeurs: ‘AutoPrimeurs is het antwoord op drie belangrijke ontwikkelingen. Allereerst willen consumenten in deze tijd van groene labels en elektrisch rijden graag meer weten over auto’s. Ten tweede was er bij automotive-bedrijven behoefte aan een onafhankelijk platform waarmee ze een écht groot publiek kunnen bereiken. En ten derde ontbrak het in Nederland nog aan een informatief en onderhoudend publiekstijdschrift met een miljoenenbereik. AutoPrimeurs bereikt meer mensen dan er naar Boer zoekt Vrouw of The Voice of Holland kijken. Als kleine uitgeverij kunnen wij dit massabereik aanbieden tegen de laagste advertentietarieven in de markt. Het magazine wordt namelijk zeer kostenbewust gemaakt door een team van zelfstandige en ervaren bladenmakers.’