AH komt met gepersonaliseerd medewerkersmagazine
30-05-2012 (08:31) - Marketing
In een oplage van 100.000 exemplaren verschijnt in het kader van het 125-jarig bestaan van Albert Heijn een speciale jubileumuitgave van het medewerkersmagazine Aha voor iedereen die werkt voor het merk Albert Heijn.
Maar liefst tweeduizend medewerkers maakten gebruik van de mogelijkheid om met een eigen foto op de cover te staan. Via Plaza, het medewerkersportal van Albert Heijn, werd iedereen in maart opgeroepen zijn eigen portret te uploaden, plus een covertekst. Naast de geïndividualiseerde covers werd ook een samengestelde cover gecreëerd waarop 250 ingezonden foto’s te zien zijn van Albert Heijn-medewerkers.
Met de speciale uitgave wordt benadrukt dat iedere medewerker bij Albert Heijn bijdraagt aan de successen in de afgelopen 125-jaar van het bedrijf. Met medewerkers die zich dagelijks voor de klant inspannen ziet Albert Heijn ook de komende 125 jaar met vertrouwen tegemoet.
Conceptidee en redactionele productie werd geleverd door Hemels Customer Media, de techniek achter dit project was in handen van Van Soelen Communicatie in Zwaag.