AH verkoopt jubileumkookboek
15-05-2012 (00:00) - Marketing
Om klanten te inspireren van elke gelegenheid een feestje te maken, introduceert Albert Heijn het kookboek ‘Altijd iets te vieren’: een eenmalige jubileumeditie met ruim 90 recepten voor de kleine en grote geluksmomenten aan tafel. Het kookboek is onderdeel van de campagne ‘Altijd iets te vieren’, waarmee Albert Heijn haar 125ste jubileum samen met klanten viert.
De basis van het kookboek is een onderzoek naar de favoriete viermomenten en gerechten van consumenten uitgevoerd door TNS Nipo in opdracht van Albert Heijn. Uit het grote aantal gerechten selecteerde Albert Heijn er 90. Van deze gerechten zijn recepten gemaakt die met een persoonlijke quote en foto in het boek zijn opgenomen. ‘Altijd iets te vieren’ telt 184 pagina’s en is opgedeeld in acht hoofdstukken, die elk ingaan op een viermoment: Hoera!, Lekker Weekend, Eropuit, Welkom (aan tafel), Buitenfeest, Proost!, (zin in) Vakantie en Kook van Jou.
Het kookboek is een eenmalige uitgave en is vanaf maandag 14 mei voor 4,99 euro verkrijgbaar in alle winkels van Albert Heijn.