Armin van Buuren gezicht Mentos

10-05-2012 (08:45) - Marketing

Mentos bundelt de krachten met dj Armin van Buuren. Vanaf mei gaat de nieuwe campagne ‘Mentos. For moments of freshness’ van start, waarbij de consument wordt gevraagd naar het ultieme Mentos fresh moment.
 
Onderdeel van de campagne is een nieuwe televisiecommercial waarin een reguliere dag uit het leven van Armin van Buuren wordt getoond. Armin van Buuren is een zeer actief persoon met een dynamisch leven. Hoe blijft Armin zo fris? Door Mentos! Verschillende Mentos fresh moments helpen Armin de dag door om mental fresh te blijven.
 

Via een 5” tag-on, instore materialen en een online activatie worden consumenten opgeroepen hun Mentos fresh moments te delen op mentos.nl. Door het uploaden van een foto maken 20 consumenten kans op zon, zee, strand en de muziek van Armin van Buuren in club Privilege op Ibiza. Per persoon zijn twee tickets te winnen om de spectaculaire summerparty bij te wonen. 


Bureaus

Media

Economisch