Bausch + Lomb op zoek naar de mooiste ogen

27-11-2012 (08:47) - Marketing

Uit onderzoek van Bausch + Lomb blijkt dat Doutzen Kroes volgens 32,8% van de Nederlanders de allermooiste ‘bekende ogen’ van ons land heeft. Maar welke minder bekende Nederlander komt in aanmerking voor deze titel?
 
Om dit te bepalen gaat Bausch + Lomb, producent van contactlenzen en ooggeneesmiddelen, op zoek naar de ‘Mooiste Ogen van Nederland’. Onder het motto ‘gezonde ogen, zijn mooie ogen’ daagt Bausch + Lomb Nederlanders uit om zijn of haar ogen te delen via een speciale Facebook app. Foto’s kunnen tot 7 januari worden ingestuurd via www.movnl.nl, die direct doorlinkt naar de fotocompetitie.
 

De inzendingen worden beoordeeld door een vakkundige jury bestaande uit niemand minder dan hoofdredacteur van Grazia, Hilmar Mulder, de populaire beautyblogster Cynthia Schulz (MissLipgloss) en celebrity fotograaf Nick van Ormondt. Zij selecteren gezamenlijk tien finalisten en nemen hierbij de stemmen van de Facebook fans mee in hun oordeel. De uiteindelijke winnaar wordt gekozen door middel van publieksstemmen.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch