Bijenkorf blijft vernieuwen

01-08-2013 (08:18) - Marketing

De Bijenkorf breidt haar merkenpakket uit. Een van de nieuwe merken is het Britse label AllSaints. Op 1 augustus openen zij shop in shops voor dames en heren in Amsterdam, op 15 augustus voor dames in Rotterdam en eind september voor heren in Rotterdam.
 
Edo Beukema, directeur inkoop: ‘De Bijenkorf past het  merkenportfolio constant aan. Vernieuwing is daarin een belangrijk onderdeel van onze strategie.’
 
Het herenmerk Farrell van Robbie Williams, geïnspireerd op zijn grootvader Jack Farrell, is vanaf nu exclusief bij de Bijenkorf Amsterdam, Den Haag en deBijenkorf.nl te koop. Daarnaast worden voor heren Sandro, Tiger of Sweden, McQ by Alexander McQueen, Avelon, Antony Morato en Surface to Air geïntroduceerd. Deze collecties komen te hangen naast merken als Acne, Paul Smith en Marc by Marc Jacobs die de Bijenkorf al langer voert.
 
Op de afdeling Damesmode worden behalve AllSaints ook Tory Burch, Rag & Bone, Avelon, Juicy Couture en lAgent by Agent Provocateur toegevoegd aan het assortiment.
 

 


Bureaus

Media

Economisch