Bruisende Spectacular Spa

23-08-2011 (09:25) - Marketing

 Spa maakt de verschillen tussen haar twee nieuwe varianten bruisend mineraalwater letterlijk helder want in de posterkasten van Abri’s op het Leidseplein, Rembrandtplein (Amsterdam) en de Potterstraat (Utrecht) bruist het water precies zo als in de flessen van Spa.

De posterkasten van de Abri’s zijn voorzien van waterreservoirs in de vorm van flessen. Het luchtinlaatsysteem is zodanig afgesteld dat het water net zo bruist als in de echte flessen Spa licht bruisend en Spa intens bruisend. Hierdoor kan de consument de twee varianten van Spa goed van elkaar onderscheiden.  De Abri’s zijn door JCDecaux Innovate gedecoreerd, zodat het gehele oppervlak wordt gebruikt om de beide varianten te presenteren. De ene helft van de haltes is uitgevoerd met lichtgroene accenten en gewijd aan Spa licht bruisend, de andere helft brengt de rode stijlkleur van Spa intens bruisend voor het voetlicht.

Deze campagne is mede mogelijk gemaakt door Spadel Nederland BV, mediabureau Initiative en JCDecaux Innovate. 


Bureaus

Media

Economisch