Bruna investeert miljoenen
19-08-2013 (08:08) - Marketing
Bruna heeft een strategie ontwikkeld die zich volledig richt op het verder uitbouwen van de relatie met de klant en het creëren van een totaal geïntegreerde multichannel aanpak. Om de plannen uit te voeren, investeert de landelijke winkelketen aankomende jaren miljoenen euro’s. Het grootste deel daarvan is bestemd voor technische infrastructuur.
Multichannel is niet nieuw in retailkringen, maar volgens algemeen directeur van Bruna Peter Brouwer is de invulling bepalend voor het succes. ‘De tijd dat een winkel het goed deed als je die tussen 9 en 18 uur open deed is echt voorbij. Als merk moet je zorgen dat de klant je voortdurend op zijn netvlies heeft. Voor een inspirerende 24/7 ervaring zijn de fysieke winkels cruciaal. Daarnaast moet deze ervaring worden aangevuld met een digitale omgeving welke perfect aansluit bij en ook toepasbaar is in de winkel. Wij willen verrassen en inspireren en gelijktijdig meegaan met de belangrijkste ontwikkelingen op multichannel-gebied. Hoe je dat doet, maakt het verschil. Daar gaan wij uniek in worden.’