Bugaboo en Diesel bundelen creatieve krachten
19-12-2013 (00:00) - Marketing
Het nieuwe jaar ziet er veelbelovend uit voor Bugaboo. Het mobiliteitsmerk, bekend om haar baanbrekend design van kinderwagens en het lifestyle merk Diesel kondigen vandaag een 3-jarige samenwerking aan waaruit 3 collecties zullen voortkomen. De eerste collectie wordt in de herfst van 2014 verwacht. Vast staat dat de eerste Bugaboo by Diesel collectie de rebelse kracht en uitstraling van Diesel zal weerspiegelen.
'Diesel staat bekend om zijn eigenzinnige mentaliteit en filosofie: creativiteit, innovatie en onvoorspelbaarheid. We willen onze lifestyle formule toepassen op een diversiteit aan producten. We deden dit al met auto's (onze Fiat 500) en motoren (ons eigen Ducati Monster). Nu is het tijd voor een ander soort 'motor', anders dan alles wat we tot nu toe gedaan hebben, trouw blijvend aan ons Diesel DNA”, aldus Renzo Rosso, oprichter van Diesel.
‘We zijn erg trots op deze nieuwe samenwerking’, aldus Max Barenbrug, Chief Design Officer en oprichter van Bugaboo. ‘Hun inventiviteit en rebelse geest zullen onze ontwerpen zeker een onverwachte edge geven en we verheugen ons op de lancering van onze eerste gezamelijke collectie.’