Campagne van weinig woorden

10-09-2013 (00:00) - Marketing

KOTUG is één van de meest roemruchte sleepbootbedrijven in Nederland. Vanuit de thuishaven Rotterdam biedt het familiebedrijf haar maritieme diensten wereldwijd aan.

Rotterdams als ze zijn, werken ze hard en is het nooit bij ze op gekomen om over deze prestaties op te scheppen. En dat hoeft ook niet. Een campagne waarin wordt getoond wat Kotug doet en goed in is, volstaat.

Het resultaat is een reeks indrukwekkende beelden die niet meer dan een paar woorden nodig heeft om het verhaal te vertellen. Een meeslepend verhaal over leiderschap, trots, kracht en innovatie.

De internationale campagne is te zien in maritieme vakbladen wereldwijd, op beurzen en events, op de site. Natuurlijk mag met zoveel indrukwekkende beelden een kalender niet ontbreken.
Het bureau achter deze camoagne is SuperRebel.com. Lodewijk Varossieau, Creative Director: "Wij zijn super trots op deze campagne. KOTUG is een van de toonaangevende bedrijven uit de Rotterdamse haven.’


Bureaus

Media

Economisch