Chantal Janzen gezicht Rivella

28-03-2011 (08:07) - Marketing

Musicalster en tv-presentatrice Chantal Janzen is het nieuwe gezicht van Rivella. In de nieuwe campagne ‘Naturel is wel zo lekker’,  laat Janzen juist haar ‘naturelle’ kant zien. ‘Een betere ambassadeur dan Chantal Janzen voor naturel, maar toch spannend is er niet’, aldus Rivella.
 
‘Toen Rivella de ideeën en plannen aan  mij voorlegde, werd ik direct enthousiast’, aldus Janzen. ‘Daarom werk ik graag mee aan de nieuwe campagne voor zo’n sterk en bekend merk.’ Sandy Koning (Marketing Directeur Vrumona) is ook erg te spreken over de samenwerking. \We hebben nog niet eerder een bekende Nederlander verbonden aan Rivella, maar Chantal Janzen voelt  als een perfecte fit. Chantal is de belichaming van de persoon die wij voor ogen hebben bij Rivella: spannend, verfrissend, humoristisch met een scherp randje en naturel tegelijk!’
 


Bureaus

Media

Economisch