Coca-Cola partner Jeugdsportfonds

20-03-2014 (08:16) - Marketing

Coca-Cola gaat een driejarige samenwerking aan met het Jeugdsportfonds. Het bedrijf wil met het fonds meer jongeren die in armoede opgroeien het plezier van samen sporten laten ervaren.
 
Het gaat om een volgende stap in de lange termijn toezegging die Coca-Cola vorig jaar april heeft gedaan om consumenten bewust te maken van het belang van een gebalanceerde leefstijl. Naast keuze, innovatie en informatie, helpt voldoende beweging namelijk om het verschil te maken in de strijd tegen obesitas.
 
Het bedrijf grijpt de FIFA World Cup Trophy tour aan om mensen in hun sporthart te raken en het belang en plezier van lichaamsbeweging onder de aandacht te brengen. Daarom haalde officieel sponsor Coca-Cola de trophy in de aanloop naar het WK in Brazilië, voor het eerst naar Nederland.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch