Consumenten maken Robijn-verpakking

20-06-2013 (00:00) - Marketing

Uit ruim 20.000 inzendingen, voor de ‘Ontwerp je eigen Creation verpakking’-campagne van Robijn, zijn door het Nederlandse publiek en een vakjury, drie winnaars gekozen.

 
De nieuwe Robijn Creation wasverzachters, Joyful, Relaxing en Energizing, zullen vanaf het najaar in de winnende verpakkingsdesigns exclusief in Nederland verkrijgbaar zijn en de naam van de winnaars dragen. Daarnaast mogen de drie winnaars op reis naar parfumstad Grasse. Het is de eerste co-creatie campagne voor het merk dat hiermee, als jarenlange expert op het gebied van geur, consumenten de kans geeft om kleur te geven aan hun favoriete geur.
 
Per geurvariant heeft de vakjury uit de vijf ontwerpen met de meeste publieksstemmen een winnaar geselecteerd. De drie winnende ontwerpen zijn vanaf dit najaar verkrijgbaar en zullen de naam van de winnaars dragen.
 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch