DE en Efteling trekken banden aan
26-11-2012 (08:25) - Marketing
Douwe Egberts en de Efteling slaan de handen ineen en gaan een nauwe samenwerking aan. De Nederlandse koffiebrander - Merk van het jaar 2012 - en het best bezochte attractiepark van Nederland gaan de rijkdom van de koffie- en sprookjeswereld combineren.
Beide partijen zijn zeer enthousiast over de samenwerking. Julie Baker, Algemeen Directeur Douwe Egberts Nederland Retail: ‘Beide partijen zijn trots op onze lange historie en onze merken zitten diep geworteld in de Nederlandse samenleving. De Efteling en Douwe Egberts weten door continue verandering en blijvende relevantie mensen samen te brengen. Voor ons is deze samenwerking dan ook een logische stap.’
De samenwerking wordt komende tijd zowel zichtbaar in het park als op de winkelvloer. Natuurlijk kunnen bezoekers in het attractiepark genieten van Douwe Egberts koffie. Daarnaast is er een uniek verkooppunt in de vorm van een koffiemolen ontwikkeld.