Drie Dwaze Dagen breken digitale records 


29-09-2011 (08:51) - Marketing

Ruim 23.000 mensen in de Dwaze Rij en een enorme groei in fans en volgers op Facebook en Twitter. De Bijenkorf deelt de eerste Social Media resultaten. 
De Bijenkorf App bereikt mijlpaal van 100.000 downloads. 

‘Het aantal downloads van de Bijenkorf App is in aanloop naar de Drie Dwaze Dagen enorm toegenomen. De magische grens van 100.000 downloads is overtroffen. Met ruim 4.000 downloads per dag zien wij onze App uitgroeien tot een van de meest gedownloade Nederlandse Apps. De Bijenkorf gaat in de komende periode extra investeren in de ontwikkeling van de App. Wij willen het bestel- en gebruiksgemak vergroten. Na de Drie Dwaze Dagen wordt er een vernieuwde App met geïntegreerd i-Magazine gepubliceerd. Ook kunnen Members met een de Bijenkorf Card over klanteninformatie beschikken middels de App en zal het aantal gesegmenteerde berichten verder toenemen. De belangstelling voor de Dwaze Rij, de online game van de Drie Dwaze Dagen, is dit jaar toegenomen. Daarnaast is het aantal fans van onze Facebook-pagina, alsmede het aantal volgers op Twitter snel gegroeid. We houden graag een actieve dialoog gaande met onze klanten middels ons Webcare team. Dit sluit aan bij onze betrokkenheid en service gerichtheid’, aldus Robert Bohemen, Marketing Directeur van de Bijenkorf. 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch