ECO-job sponsort Enrico Fabris

31-01-2007 (11:00) - Marketing

ECO-job is vanaf aankomend World Cup weekend in Turijn sponsor van de Olympisch schaatskampioen Enrico Fabris. ECO-Job is het komende seizoen te zien met een logo op het pak (been) van Enrico Fabris en met een logo op zijn muts. Daarnaast heeft ECO-job plannen om de angstgegner van de Nederlandse schaatsers, in te zetten voor relatiemarketing activiteiten, zodat hij een echt boegbeeld van de organisatie wordt. ECO-job is een intermediair voor milieupersoneel en ziet een perfect passende link om in zee te gaan met de Italiaanse milieukunde student. Voor ECO-job is de sponsoring van de meervoudig Olympisch kampioen een aanvulling op de communicatie activiteiten: ‘De doorslaggevende rol is toch dat Enrico Fabris milieukunde student en een uitzonderlijk talent is. Op deze manier sluit het goed bij aan onze activiteiten’, aldus Jaap Feil van ECO-job. Sportmarketingbureau House of Sports adviseerde ECO-job bij de contractonderhandelingen en het opstellen van de overeenkomst.

Bureaus

Media

Economisch