Emirates lanceert Facebook-pagina
26-04-2012 (08:45) - Marketing
Emirates, één van ’s werelds snelst groeiende luchtvaartmaatschappijen, heeft haar Facebook pagina officieel gelanceerd – al meer dan 300.000 fans zijn aangetrokken in de eerste drie weken.
Miljoenen Emirates fans over de hele wereld kunnen zich nu rechtstreeks verbinden met de luchtvaartmaatschappij via Facebook. In de eerste twee weken is Emirates de nummer één luchtvaartmaatschappij op Facebook in de MENA-regio geworden.
De Emirates Facebook pagina soft launch vond plaats op 25 maart ter voorbereiding van de lancering van Emirates nieuwe wereldwijde merk-platform ‘Hello Tomorrow’. Een reeks van teaser quizzes, die de vignetten van de nieuwe tv commercials benadrukken, waren te zien en trokken meer dan 3330 likes and 1300 comments over een periode van één week.
De pagina laat fans communiceren met het merk via Facebook’s exclusieve content op de tijdlijn-functie, laat fans reageren op banen met de career app en geeft meer informatie over sponsoring in het cultuur tabblad. Fans kunnen ook kijken naar hoe Emirates is gegroeid sinds de begindagen in 1985 door de mijlpaal Facebook-functie – van de lancering met slechts twee vliegtuigen, tot zijn huidige status als een van ’s werelds snelst groeiende luchtvaartmaatschappijen.