Grand’Italia en Alitalia slaan handen ineen

23-08-2011 (09:17) - Marketing

Grand’Italia, marktleider in pasta en pastasauzen, kondigde gisteren haar eerste joint promotion met Alitalia aan in de vorm van een online spel: ‘Elke dag op Reis’. Met dit online spel test je je kennis over de Italiaanse keuken en maak je elke dag kans op 2 vliegtickets naar een Italiaanse stad. Donderdag 25 augustus wordt het spel gelanceerd en 10 dagen lang kunnen deelnemers elke dag kans maken op 2 vliegtickets naar populaire Italiaanse steden.

Wat moeten spelers doen? Bestemmingen van Alitalia combineren met de juiste streekgerechten binnen de zogenaamde vliegtijd. Deze echt Italiaanse gerechten zijn overigens als recept weer terug te vinden op granditalia.nl.  

‘We zijn heel blij om deze joint promotion samen met Alitalia aan te gaan,” zegt Maaike Klijberg, Marketing Manager van Grand’Italia. ‘De game en de samenwerking met Alitalia is voor ons de juiste stap in de beleving van de: ‘Elke dag echt Italiaans’ campagne.’
 Grand’Italia is al langere tijd actief op social media en ook dit spel kan, naast de eigen website granditalia.nl, gespeeld worden via Hyves en Facebook. 
 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch