Grolsch krijgt eigen magazine

18-06-2010 (10:06) - Marketing

Grolsch lanceert in samenwerking met G&J Uitgevers medio juli een eigenzinnig magazine. Eigen.Zinnig is een eenmalig tijdschrift en brengt een ode aan karakter en eigenzinnigheid in Nederland. Van bekende en minder bekende Nederlanders, bijzondere daden en authentieke dingen. Want eigenzinnigheid zit in iedereen en vind je overal, aldus Grolsch. Hoewel Grolsch initiator is van het blad, wordt het een neutraal non-branded magazine. Op de cover van het tijdschift vertegenwoordigen acteur Tygo Gernandt en zangeres Sanne Hans – beter bekend als Miss Montreal – samen de eigenzinnigheid van Nederland.

 Eigen.Zinnig gaat over sterke en eigenzinnige persoonlijkheden, van zowel bekende als minder bekende mensen. Wat hen bindt is hun passie voor wat ze doen en de unieke manier waarop ze het doen. De covershoot voor het magazine vond deze week plaats met acteur Tygo Gernandt en zangeres Sanne Hans - beter bekend als Miss Montreal. Twee tegenpolen die beiden een eigen kijk op de wereld hebben. Topfotograaf Krijn van Noordwijk portretteerde Tygo en Sanne op karaktervolle wijze in Studio 320PK op de Herengracht in Amsterdam. Zij staan symbool voor iedereen die in het blad staat en daarmee voor eigenzinnigheid in Nederland.

Eigen.Zinnig magazine is verdeeld in vijf verschillende secties; Muziek, Cultuur, Karakter, Culinair en Ondernemerschap. Iedere sectie wordt geopend door Nederlanders die hun eigen ding doen, met een eigen kijk op de wereld en hun vakgebied. Uiteraard spelen covermodellen Sanne Hans en Tygo Gernandt een rol in het magazine. Sanne is verbonden aan de sectie Muziek, Tygo geeft zijn visie op Karakter. Zij krijgen versterking van schrijver Joost Zwagerman, die is verbonden aan de sectie Cultuur en acteur én ondernemer Rick Engelkes, die schrijft over Ondernemerschap. Topchef Sergio Herman leidt de sectie Culinair in.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch