Grolsch lieert zich aan 3FM Serious Request

04-12-2012 (00:00) - Marketing

Dinsdag 11 december wordt omgedoopt tot 3FM Serious Request P(L)OP Quiz avond. Op deze avond wordt in heel Nederland in ongeveer 200 verschillende Grolsch horecagelegenheden de 3FM Serious Request P(L)OP Quiz gehouden. Samen met vrienden, kennissen of collega’s kan in teams worden meegedaan aan deze quiz. Het doel is natuurlijk om deze avond zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de Glazen Huis actie in Enschede.
 
Naast de speciale blikken die Grolsch voor 3FM Serious Request in de markt zet, organiseert de brouwer samen met haar horecaklanten middels de P(L)OP Quiz een bijzondere inzamelactie. Voor deelname aan de P(L)OP Quiz gaat van elke Grolsch horecagelegenheid €50,- naar het goede doel. Daarnaast kan iedere deelnemende horecagelegenheid gedurende de quiz-avond op eigen initiatief extra geld inzamelen, bijvoorbeeld door geld te vragen van gasten voor deelname aan de quiz.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch