Haust naar Buro Benk
08-06-2010 (10:40) - Marketing
Buro Benk, gespecialiseerd in joint marketing campagnes, gaat voor Haust aan de slag. Voor dit jaar wordt een joint marketing platform gecreëerd met een toegevoegde waarde propositie voor de consument.
Wat is er nu leuker dan gezellig met vrienden of familie samen zijn. Hierbij hoort natuurlijk ook wat lekkers en daarvoor ben je bij Haust op het juiste adres. Het borrelmoment staat hierbij centraal maar dat kan uiteraard verlengt worden in het dinermoment. Cecile Botden, Productmanager Continental Bakeries (Haust) B.V.: ‘Om het gezellige borrelmoment te verlengen heeft Buro Benk zijn joint marketing gedachte toegepast. Een juist doorvertaling van dit concept naar een creatief en effectief actiemechanisme heeft ons positief verrast.’ De campagne wordt zowel op de Nederlandse als de Belgische markt ingezet.
Bastiaan Krips, oprichter en strategy director Buro Benk: ‘Joint marketing is een manier van denken. Wij geloven in de kracht van samenwerken en zoeken verbanden. Voor Haust hebben we een aantrekkelijke samenwerking opgetuigd. Qua doelgroep, merkbeleving en gebruiksmoment een juiste fit. Samen sta je sterk is daarbij ons credo.’