ING-man DM Marketeer of the Year
10-01-2014 (08:23) - Marketing
Christiaan Koenders (ING Nederland) is gisteravond tijdens de jaarlijkse Dialogue Marketing Awards-uitreiking verkozen tot Dialogue Marketeer of the Year 2014. De vakjury was vooral onder de indruk van de wijze waarop Koenders een complexe organisatie als ING Nederland heeft ondersteund bij het verleggen van de koers naar een dialoog waarin de klant meer en meer als uitgangspunt dient.
Yori Högemann (CloseAlert) is uitgeroepen tot Dialogue Marketing Talent of the Year. De lifecycle van Awards is afgesloten met de DM Oeuvre Prijs die dit jaar is toegekend aan Paul Postma, ter erkenning van zijn langdurige en succesvolle bijdrage aan het vak.
Juryvoorzitter Frans Reichardt: ‘Christiaan is een resultaatgerichte vakman die zijn organisatie verder brengt met zijn visie op dialoogmarketing, dit in de praktijk brengt, resultaten boekt en mensen enthousiast maakt. Zijn visie is gebaseerd op het proactief adviseren van de klant, dialoog in plaats van product push en crosschannel-denken. De implementatie hiervan leidt tot een cultuurverandering en tot successen in termen van verkoop en service.’