Interbest Outdoor lanceert snelwegloterij

20-09-2011 (09:09) - Marketing

Interbest Outdoor Media lanceert ’s werelds eerste snelwegloterij: Freeway. Om mee te doen dient men de gratis Freeway-app(licatie) te downloaden. Deze geeft iedere automobilist na het passeren van één van de 100 reclamemasten van Interbest een gratis speelkans. Er zijn diverse prijzen te winnen, van sneakers tot vliegtickets. En als hoofdprijs een jackpot van 25.000 euro. Je weet direct of je wint. Hardrijders krijgen geen speelkans en uiteraard kan het spel alleen gespeeld worden als men stil staat.  

Dagelijks zitten zo’n 3 miljoen mensen in de auto onderweg naar hun werk of huis. Vooral in de Randstad is veel woon-werk verkeer te vinden. Interbest vond dat het tijd werd om alle hardwerkende automobilisten te belonen en het wat interessanter te maken langs de snelweg.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch