JCDecaux plaatst poptempel op Leidseplein

10-03-2011 (09:17) - Marketing

JCDecaux biedt Tommy Hilfiger een podium in op het Leidseplein. De 12 meter lange Abri aldaar staat gedurende twee weken geheel in het teken van Hilfiger Denim Live, dat op 17 maart gehouden wordt in poptempel Paradiso. Met tot gitaarversterkers omgebouwde zitplaatsen, aangepaste verlichting, spotlights en belettering op het dak en een ingebouwd LCD-scherm hebben het modemerk en de buitenreclame-exploitant flink wat noten op hun zang. 

Deze muzikale Spectacular is ontworpen door Tommy Hilfiger en uitgevoerd door JCDecaux Innovate. Aan het dak van de Abri is een koof bevestigd, waar op de woorden Hilfiger Denim Live at Paradiso zijn geplaatst. LED lampen laten de letters oplichten en zorgen voor een sfeervolle rode gloed. De verlichting van de Abri is überhaupt flink gemodificeerd. De in matzwart uitgevoerde posters en bestickering worden voorzien van rode, witte en blauwe sfeeraccenten. Dit wordt versterkt door het gebruik van rookmachines. Op het dak zijn schijnwerpers gemonteerd.

De posterkast is uitgerust met speakers en een LCD-scherm, waarop een korte film over Hilfiger Denim Live en de deelnemende artiesten wordt vertoond. De zittingen zijn eveneens omgebouwd en zien eruit als gitaarversterkers. Verder is de halte volledig bestickerd met livebeelden en aankondigingsposters, waardoor Tommy Hilfiger elke vierkante centimeter reclameruimte op deze hotspot ten volle benut.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch