KIT KAT introduceert Game Break

05-06-2012 (08:43) - Marketing

Vier op de vijf jonge Nederlanders ervaart regelmatig stress in het dagelijks leven en het merendeel (70%) heeft regelmatig behoefte aan een korte ‘break’ ter ontspanning. Mobiele applicaties (apps) blijken een populaire hedendaagse manier te zijn om te ontstressen, bijna driekwart van de Nederlandse jongeren vindt dat apps ontspanning en/of vermaak bieden. Dit blijkt uit onderzoek van KIT KAT uitgevoerd door Panelwizard onder 1.131 Nederlanders in de leeftijd van 16 tot 35 jaar. 
 
Het chocolademerk - al 75 jaar bekend om ‘Have a break, have a Kit Kat’ - lanceert daarom dé nieuwe gratis app: Game Break. Iedereen die toe is aan een korte ‘break’ kan met Game Break daarom altijd en overal even ontvluchten aan de dagelijkse hectiek. Game Break is gratis te downloaden via de App Store of Android Market.
 

Game Break is een combinatie van ‘Wie ben ik?’ en ‘Wie is het?’, waarin je in de huid van iemand anders kruipt. Door te raden welk persoon of karakter je tegenstander voor jou heeft gekozen, win je het spel. De mogelijkheden zijn eindeloos, want de app zoekt live via Google afbeeldingen bij de gekozen karakters. Het leuke is dat dit zowel bekende als onbekende personen of karakters kunnen zijn. Je ‘break’ wordt dus nooit saai! De live chatfunctie maakt je ‘break’ compleet en de resultaten kunnen gedeeld worden op zowel Facebook als Twitter. 


Bureaus

Media

Economisch