Kornuit en Top Notch inspireren artiesten in online serie

10-12-2013 (08:22) - Marketing

De online serie ‘De inspiratie van...’ brengt artiesten bij elkaar die elkaar inspireren. De muzikale reeks wordt in samenwerking met Universal en Grolsch-pils Kornuit mogelijk gemaakt. 
 
Kornuit Marc Janssen van Grolsch: ‘Bij Grolsch zeggen we altijd: 'Behoud het goede, maar blijf ontdekken'. Het is ons motto geworden en daar zijn wij trots op. We laten ons inspireren door het verleden en geven er een nieuwe frisse draai aan.’
 
Een motto waar producent/uitgever/label Top Notch (Universal Music) haar interpretatie aan geeft met een bijzondere reeks van zes online episodes. Alle episodes zijn frisse en korte reportages van ontmoetingen tussen een aantal talentvolle artiesten van Top Notch.
 
Het concept is een idee van mediabureau MEC & Grolsch in samenwerking met Top Notch en de afdeling Brand Partnerships van Universal Music.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch