KPN feliciteert Olympische helden middels Mupi

25-02-2014 (08:24) - Marketing

Gisteren, de dag dat de Olympiërs terugkwamen uit Sotsji, feliciteerde KPN de schaatsers met hun succes. Met een speciale, eendaagse campagne op de digitale Mupi van JCDecaux op het Rembrandtplein, speelde KPN, sponsor en fan van heel schaatsend Nederland, in op de uitzonderlijke medailleoogst op de Olympische Spelen. 
 
De digitale uiting toonde de schaatsbaan en een mobiel telefoonscherm met felicitatietweets via #schaatsfan gericht aan de schaatshelden. Met deze campagne maakt KPN gebruik van de unieke reclamemogelijkheden van de eerste volledig digitale Mupi in het Nederlandse straatbeeld. 
 
Dankzij het geavanceerde CMS, kunnen adverteerders met hun uitingen altijd inspelen op de actualiteit, het tijdstip en het weer – en dat op een van de meest drukbezochte locaties van Nederland. Hiermee biedt JCDecaux KPN het juiste podium voor haar actuele uiting.
 

 


Reacties

Dominique van Land Ik bel voornamelijk zalekijk en daarbij vind ik het sim only abonnement van KPN gewoon een prima oplossing. Ik persoonlijk ben er zeer te vragen over en hoop dat ook nog lang te kunnen blijven!gr. Dominique
Zeki @ 05-03-2014 01:10 uur

Bureaus

Media

Economisch