Kwekkeboom zoekt croquettenpromotor

30-07-2013 (08:05) - Marketing

Kwekkeboom is een landelijke wervingscampagne gestart voor de ultieme croquettenpromotor. De snackproducent is op zoek naar een Crème de la Crème Ambassadeur (M/V) die hét visitekaartje van Kwekkeboom moet worden. 
 
Zaterdag 27 juli is de vacature voor deze topbaan officieel aangekondigd in het Financieele Dagblad en via een wervingsvideo op YouTube. Opmerkelijk is dat Kwekkeboom voor deze promotiebaan topmensen zoekt met onder meer academisch werk- en denkniveau, ervaring met luxe en weelde en een neus voor smaak en kwaliteit.
 
De kersverse promotor wordt gestoken in een handgemaakt croquet-pak en ontvangt een bovengemiddeld salaris. Ook krijgt hij de beschikking over de Kwekkeboom oldtimer en kan hij kosteloos genieten van het Kwekkeboom assortiment.
 

 


Reacties

Wat mij betreft een slechte marketingstunt. Bedrijven hebben weinig zicht op wie hun klanten nu echt zijn en de campagnes werken daarom niet. Wie eet nou een croqquet. De simpele man en niet de rijkere of het moet biologisch zijn.
mirjam @ 01-08-2013 12:37 uur

Bureaus

Media

Economisch