Label moet MKB’er aan social media krijgen
25-05-2012 (08:32) - Marketing
Eind mei is het label ‘Aan de slag met SocialMedia’ opgericht door socialmedia experts Floris ten Kate en Alexis van Dam. Het doel van de samenwerking is om MKB-ers en Zelfstandige Professionals op een praktische wijze aan de socialmedia te krijgen via direct aantoonbaar resultaat. De dienst wordt geleverd in de vorm van workshops, concreet advies en praktische uitvoering, op locatie of binnen de eigen organisatie.
‘Aan de slag met SocialMedia’ is bedoeld voor ondernemende mensen die de uitdaging van de nieuwe tijd ook actief online willen oppakken. De workshops zijn specifiek bedoeld voor ondernemende personen actief binnen een MKB-organisatie en/of managers, consultants en andere zelfstandige professionals.
Tijdens de workshop leren deelnemers binnen één dag alles wat ze willen weten over Linkedin, Facebook, Twitter en Pinterest. Deelnemers krijgen bij de eerste drie social media platforms een inleiding waarna ze direct hands-on op een eigen laptop aan de slag gaan. Tijdens de workshop kunnen ze tips, advies en vooral direct zichtbaar resultaat verwachten. Na een dag hard werken, onderbroken door een goed verzorgde lunch en afgesloten met een netwerkborrel, voelen ze zich thuis op deze social media platforms en kunnen ze deze effectief inzetten voor een betere business of voor sterkere profilering op de banenmarkt.