Magic Hour-app HUB
14-02-2014 (08:25) - Marketing
Ter ondersteuning van de vorige week gelanceerde ‘This is my magic hour’-campagne, introduceert footwear-merk HUB een geïntegreerde Facebook-app. Middels de app kunnen consumenten hun eigen bijzondere momenten in de stad tijdens zonsop- en zonsondergang op de foto zetten en delen via social media met #mymagichour.
In de campagne staat het korte tijdsbestek tussen licht en donker centraal. Tijdens de zonsopkomst en de zonsondergang komt de stad op een bijzondere manier tot leven en ontstaan er prachtige surrealistische kleurenschakeringen. In de bijbehorende video laat de Britse fotograaf Jasper James in samenwerking met creatieve jongeren zien wat Magic Hour letterlijk en figuurlijk betekent voor zijn eigen werk en voor de jonge generatie.
Met de sociale activatie #mymagichour daagt HUB consumenten uit om hun eigen beleving van magic hour vast te leggen en te delen via Instagram, Facebook en de website mymagichour.com. Deelnemers maken kans op een van de 155 prijzen, zoals een GoPro camera en HUB schoenen.