Marlies Dekkers wint interactieve abricampagne

26-03-2014 (08:14) - Marketing

Om de interactieve mogelijkheden van out-of-home bij de fashionbranche op een ludieke wijze onder de aandacht te brengen, heeft Clear Channel Hillenaar een winactie georganiseerd.
 
De actie was gericht op de mogelijkheden van het onlangs gelanceerde interactieve netwerk van Clear Channel. Adverteerders uit de modebranche zijn middels een digitale mailing opgeroepen een Abri campagne aan te leveren met een duidelijke en opvallende verwijzing naar de interactieve tag. Zij maakten hierbij kans op het winnen van een gratis campagne van 500 interactieve Abri vakken op shopperslocaties.
 
De ingezonden posters zijn beoordeeld op vier criteria: originaliteit, boodschap, verwijzing naar interactieve tag en wijze van doorvertaling naar interactiviteit. De winnaar van de interactieve Abri campagne is de bekende lingerie ontwerpster Marlies Dekkers. De campagne van Marlies Dekkers is deze week te zien op 500 interactieve shopperslocaties.
 

 


Bureaus

Media

Economisch