MCR geeft 14 Billboards weg
07-01-2015 (07:36) - Marketing
Reclamebureau MCR lanceert vandaag de Billboard Battle, waarmee het – in samenwerking met Interbest – twee weken lang elke dag een billboardadvertentie en plaatsing weggeeft.
Van 7 tot en met 21 januari kunnen kleine en grote organisaties zich aanmelden op billboardbattle.nl, waarna de battle op 2 februari écht losbarst.
De veertien organisaties met de meest aansprekende cases worden volledig vrijblijvend klant voor een dag. De enige investering is een brainstormsessie in hartje Den Haag met het Billboard Battle team van MCR. Nog diezelfde dag wordt de advertentie gemaakt om de volgende ochtend 24 uur te prijken op een digitaal billboard van zo’n 100 vierkante meter, langs de A13 richting Den Haag/Amsterdam, ter hoogte van Delft.
Roger de Kok, Managing director van MCR: ‘We willen adverteerders graag een dag kennis laten maken met onze mensen en expertise. Ja, de Billboard Battle betekent twee weken knallen onder hoge druk, zonder dat we daar een factuur tegenover kunnen zetten, maar wel met iets wat we het liefste doen: mooie uitingen maken voor leuke klanten. En mocht de battle het startschot zijn van een aantal mooie klantrelaties die heel wat langer leven dan 24 uur, dan hoor je ons niet klagen natuurlijk.’