myThings lanceert pre-targeting oplossing met Visual Recognition

19-12-2012 (00:00) - Marketing

Er is een nieuwe pre-targeting oplossing om de click-through-rate van adverteerders te verhogen en al gauw 5 keer zoveel nieuwe klanten aan te trekken; door middel van productbeeldherkenning.

myThings, een wereldwijde marktleider gespecialiseerd in conversie-driven display advertising oplossingen, kondigt de lancering van haar innovatieve pre-targeting product aan. Een nieuwe ontwikkeling gebaseerd op visual recognition. Deze oplossing is de eerste in zijn soort. De koopintentie van een online gebruiker kan worden herkent via analyse van de eigenschappen
van een productafbeelding.
Met pre-targeting, biedt myThings nu data-driven performance display-oplossingen voor elke fase van het aankoopproces. Net als met betaalde search; het is een intelligente manier om nieuwe gebruikers te verwerven waarbij gebruik gemaakt wordt van intentie gegevens. Echter, visuele gegevens zijn veel krachtiger dan trefwoordgegevens, omdat je hiermee in staat bent
expliciete in plaats van impliciete bedoelingen van gebruikers vast te leggen. Het toevoegen van beelden is de grote kracht achter de nieuwe technologie en door het enorme bereik heeft pretargeting
een zeer sterke waardepropositie.

myThings is opgericht in 2005 en wereldwijd leider in conversie-driven, gepersonaliseerde display advertising oplossingen die gericht zijn op het verhogen van het aantal online aankopen
voor de top van online retailers. Het bedrijf levert superieure prestaties via gespecialiseerde data-driven display technologie gericht op conversie voorspelling machine-learning algoritmen.
De data-driven oplossingen beslaan de gehele sales trechter en omvatten gepersonaliseerde retargeting, pre-targeting, look-alike targeting en dynamische display. myThings, genoemd door Deloitte tot de top 20 snelst groeiende technologiebedrijven in de
EMEA-regio, personaliseert meer dan drie miljard banner impressies per maand en is actief in 16 markten, waaronder de VS, het VK, Frankrijk, Duitsland, Brazilië, Rusland en Japan.

 


Bureaus

Media

Economisch