Nieuw biologisch merk Albert Heijn

09-01-2015 (07:34) - Marketing

Albert Heijn start met een lijn van biologische producten voor een groot publiek: AH Biologisch. Het is een nieuw eigen merk met dito verpakkingen. Daarnaast wordt het assortiment flink uitgebreid en extra onder de aandacht gebracht.
 
AH Biologisch bestaat uit verse en houdbare producten, van alledaags tot bijzonder. Van appels, melk en chocolade tot babyvoeding, verse soepen en wijn. Natuurlijk zijn al deze biologische producten onafhankelijk gecontroleerd en hebben daarom het Europese biokeurmerk. 
 
De nieuwe verpakkingen komen vanaf deze week geleidelijk in het schap. Het assortiment wordt bovendien uitgebreid met 120 nieuwe producten zoals verse soepen en quiches, crackers, thee, kazen, quinoa, vruchtensiropen, vers vlees en fruit. In totaal bestaat het AH biologisch assortiment straks uit bijna 500 producten.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch