Nieuwe look C&A-flagshipstore
25-09-2013 (08:36) - Marketing
Na een uitgebreide renovatie opent C&A morgen in Düsseldorf de eerste Duitse flagshipstore met een compleet nieuwe look. Deze hernieuwde winkel geeft het startsein voor heropeningen van C&A winkels in Parijs en Madrid die de komende twee maanden zullen plaatsvinden.
De vernieuwde ingang van de C&A winkel op de Schadowstraße 77 maakt meteen indruk met een acht meter groot LED C&A logo en etalage die de laatste collectie toont over twee volledige verdiepingen. Het creatieve etalageconcept, genaamd ‘Getting Ready’, is door de Amsterdamse kunstenaar Christian Borstlap vertaald naar een grafische video, te zien via twee indrukwekkende LED-schermen.
In het vernieuwde interieur van de C&A winkel treffen bezoekers een modern retailconcept aan met innovatieve productpresentaties verspreid over een ruimte van meer dan 10.000 vierkante meter.
Het winkelconcept is door in-house C&A designers gecreëerd. Het grafische thema is ontwikkeld door de Londense ontwerpers achter ‘Animals on the Underground’. In dit concept, ontwikkeld door Paul Middlewick, zijn 30 dierenvormen te herkennen in de lijnen, stations en symbolen van de wereldberoemde metrokaart van Londen.