NIMA reikt 6 maart de Zorgmarketing Prijs uit
06-01-2014 (08:17) - Marketing
Tijdens het NIMA Zorgmarketing Congres op 6 maart wordt voor de zevende keer de NIMA Zorgmarketing Prijs uitgereikt. NIMA zet tijdens het congres opnieuw een zorgorganisatie in het zonnetje. De organisatie die het afgelopen jaar een opvallende stap vooruit heeft gezet op het gebied van markt- en klantgerichtheid. NIMA organiseert het congres in samenwerking met BBP Media.
Alle Nederlandse organisaties die actief zijn in de gezondheidszorg kunnen zich aanmelden en een case insturen. Zowel profit als non-profit, zowel cure als care en zowel NIMA leden als niet-leden. Een organisatie moet met de ingezonden case een bedrijfsmatige volumegroei als resultaat hebben.
De jury voor de NIMA Zorgmarketing Prijs bestaat uit: Sander Eggenhuizen, Arianne van Lavieren en Susan Keizer. Cases kunnen worden aangemeld tot 14 januari via de website van het NIMA Zorgmarketing Congres.