Nuon start docureeks

18-01-2007 (09:56) - Marketing

Gisteravond zond SBS6 de eerste aflevering uit van een nieuwe reeks van het programma Hoogspanning. Dit reality-tv-programma dat Nuon in samenwerking met Endemol maakte, geeft de kijkers in vijf afleveringen een kijkje achter de schermen van het energiebedrijf. Hoogspanning is een weergave van de dagelijkse praktijk bij Nuon. Vorig jaar in januari zond SBS6 de eerste reeks van Hoogspanning uit. Er keken toen gemiddeld 500.000 mensen naar elke aflevering. Volgens de kijkcijferanalyse heeft het programma de naamsbekendheid en het imago van Nuon positief beïnvloed. Nuon streeft naar evenwichtige groei voor alle belanghebbenden: aandeelhouders, medewerkers, klanten, milieu en maatschappij.  De netto-omzet in 2005 bedraagt 5 miljard euro. Het aantal medewerkers per eind 2005 bedraagt 9.665 FTE’s.

Bureaus

Media

Economisch