OHRA aangesloten bij Geef een Signaal

24-08-2011 (08:59) - Marketing

Verzekeraar OHRA heeft zich aangesloten bij Geef een Signaal, een initiatief met als doel de dienstverlening in Nederland te verbeteren door het vertrouwen te herstellen tussen consument en organisatie en burger en overheid.

Via een online platform biedt Geef een Signaal consumenten de kans om zowel positieve als negatieve signalen af te geven over de dienstverlening van bedrijven. OHRA is één van de eerste verzekeraars die deelneemt aan deze nieuwe online community.
 
Consumenten kunnen vragen en problemen kenbaar maken via de website geefeensignaal.nl en in het geval van OHRA ook via de social media kanalen van de verzekeraar. Consumenten zijn zo verzekerd van een snelle reactie, want bedrijven die zich verbinden aan Geef een Signaal zijn verplicht binnen 48 uur op het signaal te reageren. 
Commercieel directeur Fleur Dujardin “Elke klant zoekt interactie met zijn verzekeraar op het moment dat dat nodig is en zet daar verschillende on- en offline kanalen voor in. Naast telefoon, e-mail en post kunnen klanten via Twitter bij ons terecht en sinds kort is de OHRA Facebook pagina ook live.’
 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch